2011. április 30., szombat

Everybody megjöttem :D

Sziasztok olvasókáim! Most nem feltétlenül a sztoriról írok, szóval ha nem akarod ne olvasd tovább. ;)
Eddig nagyon érdekelt az olvasók véleménye, vagy hogy is mondjam, a teljesítés, hogy megfeleljek. És mostanság az élet más részén is észrevettem, hogy ez nem mindig jó. És úgy gondolom az írás, nem megfelelésből megy... Szóval kissé önzőn - kijelentem, de lehet magam ellen beszélek - nem annyira érdekel a véleményetek, nem, nem ez a jó szó rá. Pontosabban nem halok bele és már nem nézem meg napi 5x, hogy érkezett-e új komi - aki nem értené előtte volt már másik történetem, több, mint 200 "wordoldalt" írtam már :) - itt is ennél a törinél is ezt csináltam, persze nagyon örülök még mindig a komiknak, mi több néha ez dobja fel a napom. De  nem függők már tőle, szeretnék 100%-osan az magam örömére, kiélésére írni. Szóval, hogy összegezzem ennek az egész hablatynak az értelmét, nem ígérek semmit. Nem ígérek heti frisst, nem ígérek befejezést a történetnek egyszerűen csak ha van kedvem, időm, energiám írok. Remélem mindenki megérti, hiszen rengetegen írtok is meg minden..:) Nagyon köszönöm a 33 rendszeres olvasót, köszönöm a komikat és ne nehezteljetek rám. És talán ezt a dolgot ajánlom minden író palánta társamnak is, MAGATOKÉRT ÍRJATOK, akkor születik a legjobb munka.

ui.: a kép 100 Monkeys- es :)

Nincsenek megjegyzések: