2011. március 8., kedd

Ízelítő/Jackson megérkezik a töribe, teljes valójában :D/

Skacok kész az 5. fejezet is. Csodával határos módon, most hulla fáradtan is tudtam írogatni, minden este tettem hozzá egy picit és kész. Most még tanulnom kell, meg még mielőtt felteszem át kell olvasnom párszor szóval  lehet még ma lesz friss. Nem 100%, de próbálkozom. Mennyire szeretnétek még ma olvasni? :P

"-Skacok gyertek, már be itt van Bobiék titokzatos barátnője – halottam meg a teraszról Sam hangját.
-Megyünk – halottam rögtön a választ, majd Sam mögött, belépett egy számomra ismeretlen srác és … Jackson Rathbone, személyesen.
Egy pillanatra lefagytam. Most komolyan Jackson van velem egy szobában? Csak őt bámultam, csodásan festett a maga stílusában. Percekig csak szemeit bámultam, amik rabul ejtettek.
-Khm, Marcus vagyok – lépett elém egy srác eltakarva a csodás kilátást, már majdnem rászóltam, hogy mennyen már a képből, de megálltam.
-Amanda – mosolyogtam rá, majd felálltam és két puszit adtam az arcára.
-Rengeteget hallottunk már rólad – mosolygott Sam, miközben leült velem szembe az egyik kanapéra.
-Uh, jó az nekem? – nevettem fel zavaromba, utáltam a központba lenni. Ezt Bobby rögtön kiszúrta és térdemre tette a kezét, amit Jackson tekintetével követett. Azért egy „sziát” megejthetett volna. Mit vártam, megtisztel vele, engem? Jó vicc.
-Nem haragszotok, ha én elszívok egy cigit? – álltam fel zavartan, majd a terasz, vagyis amerre gondoltam, hogy a terasz van, arra igyekeztem."

Még javítatlan változat. Köszönöm a komikat, nagyon hálás vagyok :)

3 megjegyzés:

Alexandra írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!nagyon jó lesz a kövi feji..ebből látom hogy kiváló lesz...siess vele pussz!!

Nina20 írta...

Szia

Ez a kis előzetes alapján, már alig bírom kivárni míg hozod a következő fejezetet. Nagyon jó lett. :D

Nina

Névtelen írta...

szia! már nagyon várom, hogy fennlegyen az egész!! nagyon tetszik a történet, nagyon jól írsz. puszi: lola