2011. június 22., szerda

Sziasztok!

Mint már említettem a chatben is, 3-an jelentkeztek, hogy társuli szeretnének. Az egyik csajszit, Ditta. Szóval vele már elég jól összeismerkedtem és nagyon színpi.  Ő írta meg nektek a 10. fejezetet - lehet igazságtalanság a másik kettő ember ellen, de bocsi-, ez így jött ki.  - Legkésőbb szombaton felkerül -
Kettő ember van benne a csapatban - akik csatlakoznak hozzám -. És ezért ő esz az egyik, aki csatlakozik hozzám.
Ilonától kaptam egy fantasztikus novellát és csak hüledezem. Szóval kellesz te is nekem :D. -Blogra is felteszem, ha megengedi.-
Sajnálatos módon Juci esett ki, sajnálom. Neked van egy működő történeted és ez van. Nem tudom mivel magyarázni,de így döntöttem. Bocsi, ha megbántottalak.

Bocsi, hogy ilyen össze vissza, de nagyon fáradt vagyok :D.

Szeretném, ha a két lány mondana magáról pár dolgot - persze csak ha szeretné- és hamarosan társszerkeztőként csatolom a bloghoz őket ;).

Nincsenek megjegyzések: